ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

kolmapäev, 4. juuli 2012

Soodne lõng mu õnn ja arm :)

Hei hoo ja hurraa, mis on suurim õnn ühele lõngamaniakile? Soodsalt saadud kvaliteetne lõng muidugi :D Nagu ma juba kirjutasin, olen nüüdsest tegemas ühele Kopenhaageni lõngapoele turundust päis hea palga eest, siis nüüd on ka paigas, et edaspidi saan neilt lõnga omahinna eest! Juhhuuu ! Peale DROPSi müüvad nad veel mõndasid kaubamärke, ning mulle pakub kõige enam huvi Canard Mohair - uuuu see on ilus, mõnus, naturaalne ja põnev. Lippan homme ja toon oma esimese proovitokikese Canard Kid Mohair lõnga,
75 % Kidmohair
25 % Merino






Siis on neil veel näiteks täielik heaven see: Qoperfina, mis on 304m/25gr, sisaldab babyalpacat, pima puuvilla

no ja nii edasi ja nii edasi. Lahe!

Hetkel tegelen oma vanade varude realiseerimisega, varrastel on DROPS Silke Tweed ja Cotton Viscose koos, et saada selleks: Muster inglise keeles

Mul on juhtumisi muidugi täpselt samad toonid, ehk halli värvi Silke-Tweed, millele ostsin Wadils poest hõbehalli Cotton Viscose lõnga juulikuu 30% off kampaania raames juurde - Eestis saab DROPS puuvillast lõnga 30% alega KÄSITÖÖJAAMA lõngapood netis.

Lapse kardi sai valmis, kasvuruumi on selles ka. Piltidel on see nats liiga suurel riidepuul..
Aga ikka pean kiitma seda DROPS Merino Extra Fine lõnga, mõnus!






Veel tegelen ma KnitPro maaletoomisega, nagu päevaga kokkupandud veebilehel KÄSITÖÖFOORIMI E-POOD

Kuna siin Wadils lõngapood soovib neid vardaid minu kaudu tellida (Taani on kallim neid poodi tellida, kui Eestis), siis tulistan kaks kärbest ühe lasuga. No vaadake neid toredaid vardaid! Ma pole neid ise veel käes saanud hoidagi, ning eriti põnevil olen musta värvi Karboz varraste suhtes, et mismoodi see materjal tundub. Nende pluss on eriti peenikesed suurused, sukavardad alates 1,00 mm ja pikad sallivardad alates 2,00mm. Need kõik on siin poes saadaval Eesti parima hinnaga kuni 9. juuli








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar