ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

laupäev, 25. detsember 2010

JÕULUD LÕNGAMAANIAS JÄTKUVAD

Olen niiii õnnelik ja samas suures segaduses - olles saanud kätte ja läbi lapanud oma Norramaale jäänud lõngavarud, olen ahastuses oma varude mitmekesisuse ja laheduse pärast! Häbiasi on lasta sellistel põnevatel lõngadel seista, kuid kes need küll ära koob? Pean hiljemalt vana-aasta õhtuks korraliku plaani tegema, kuna mulle meeldib kord ja organiseeritus.
Üks lõng, mis mul lausa südame värisema paneb, on Twilleys of Standsford Freedom Spirit soe-soe oranzi-pruunisegu toon, sellest lõngast olen varemgi juttu teinud. Mul on seda jätkuvalt vaid kaks tokki, ja jätkuvalt on see vaid paitamiseks :D

Käsitöö koha pealt niipalju, et kiirkudumina valmis Spud & Chloë lehelt inspireeritud müts, mille kudusin oma tädiütre pisipojale:



Kasutasin 1 toki khakirohelist DROPS Eskimot, jupi pruuni DROPS Polarist, ning Karisma ja Alpaca jääke pisidetailideks.
Vardasuuruseks oli 7 mm.

Olen veel ka rahul sellega, et viimati kootud punasest Merino Extra Fine lõngast jõulubolero lapsele sobitus superkenasti tema eelmisel aastal kootud rahvusliku kleidiga DROPS Fabelist - kleidi saime ka nüüd Norrast kätte, mille üle mul megahea meel on! Veel üks asi - kuna se kleit on tõesti "veniva tegumoega", siis loodan, et järgmisel aastal saab mu tüdruk sellega lausa kolmandad jõulud maha pidada!

1 kommentaar: