ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

laupäev, 1. jaanuar 2011

MUSTRIMAAILMA FOORUM TOIMETAB JA TOIMETAB

Uuel aastal uue hooga! Olen natukene ootusärevuses, et kuidas küll aasta 2011 läheb, kuid mingi soe kõhutunne annab mulle kindlustunde, et väga hästi!

Ma pole muidugi viimaste nädalate jooksul suurt käsitööd jõudnud teha, kuid osalesin siiski Mustrimaailma jõuluvahetuses, kust sain ise toreda paki minukeselt - Lumesiilikindad! Ei usu, et midagi sellist siin ilmas leidub? No aga vaata ise!:



Aitäh, minuke!

Ise tegin pakikese Katriina7 - le, kuid kahjuks jäi sellest pilt tegemata..... Heegeldasin talle lisaks ostetud jõulupildile ja magusale mõned jõuluehted, mis täitsin jõululõhnaga :D

Mustrimaailmas elu muudkui kihab, just sai läbi hääletus AASTA 2010 DROPSI FÄNN, mille võitis pillar! Tuuseldage natuke Mustrimaailma käsitööfoorumis ringi, küll siis mõistate, miks just pillar :D




Pillarile on auhinnaks €26,- kinkekaart Lõngamaaniast, palju õnne!!!

No aga ise päris tegevusetult ma nüüd ka ei istu, hetkel on mul käsil beebikindakesed sõbrannade peatselt sabuvatele bebskinitele, ning endale teen põnevat kampsut. Kuna need tööd on veel poolikud, ei ole ma neid pildistama hakanud, kuid midagi teistsugust on mõlemas projektis.

Aga lapsele tegin ühed soojad sokid juurde, lillast Classic Alpaca lõngast, suurus 2 aastane ja vardad 3,5. Lõnga kulus kindlalt alla toki. Peeehhhmed ja soojad on need! Nii kahju kohe, et seda lõnga enam juurde tellida ei saagi, sort läheb liinilt maha.. Nii minule kui ka teistele, kes seda proovinud on, on selle fakti pärast väga kurvad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar