ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

neljapäev, 17. veebruar 2011

LAOST MAHAVÕETUD LÕNGAKRAAM

Tegelen siin. Igast nipet-näpet asjadega ning kiman mööda Eestit ning tutvustan küllakutsujatele Lõngamaania tooteid. Need on lahedad üritused, mulle meeldib klientidega silmast-silma kohtuda ja nende küsimusi-muljeid kohapeal kuulda. Kaasa võtan ka alatai kuhja kaupa, kuid siin kehtib raudselt Murphy seadus: soovitakse ikka seda, mida kaasa võetud ei ole, ning saadan hiljem postiga järele. Tõepoolest, osta või kaubik, et kõik ära mahuks :D

Endal jätkuvalt piirdub kudumisepisiku rahuldamine esialgu kas sis lõngasid imetledes või kauneid mustrid lehitsedes. Erandeid siiski on, sain eelmisel nädalal valmis selle mütsi:



Mustri ostsin Vogueknitting.com lehelt, võib-olla saab mind pidada üsna fantaasiavaeseks, kuna valmis kudum on pea üks-ühele tooniga originaalis, aga tegelikult ootas mu lõng juba ammu oma aega, ning see oli just helehall DROPS Silke-Tweed, mille Lõngamaania valikust aasta peale sissetulekut maha võtsin, see on ka Garnstudios tootmisest juba jupp aega maas. Lõngakoostiseks on siidi ja tallevilla segu, materjal tundub kare. Panin selle kokku naturaalvalge DROPS Alpacaga, mis lisas pehmust ja veelgi soojust. Vardad 4,5mm ja kulus ca 1,5 tokki Silke-Tweedi ja alla toki Alpacat, ma arvan. Seda viimast oli mul kaks poolikut tokki.

Nautisin selle bareti kudumist 120%!

Hetkel on mul käsil randmesoojendajad vennale DROPS Andes lõngast, on veel vaid kokku vaja õmmelda.

Aaaagaaaaa--- ooo sain just kätte mustriraamatu Amber, mille tellisin Kim Hargreaves kodulehelt Vaata vaid neid pilte ja kujutle neid veel raamatu kujul oma kätel!!! Lihtsalt fantastiline! Mustrid on ka sellised, et tahaks KÕIKI kududa! No ei saa ju, sest et aega ei ole. Eks ma siis lehitsen ja naudin, paar asja teen aga kindlasti :)

4 kommentaari:

  1. Väga ilus müts!
    Piilusin Su viidatud raamatusse ka, soovinimekiri venis veelgi pikemaks:)

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Oo jaa, selles on ilusaid asju, mul endal on selle disaineri poolt välja antud raamatutest üks väljaanne veel soovinimekirjas, eks ma hõikan, kui sellegi hangin :) See on kevad-suvi hooajaks, seega on aega selle kiire asjaga.

    VastaKustuta