ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

kolmapäev, 23. märts 2011

DROPS Alpaca ja lõngatornid

Mul käisid päkapikud külas.

Tehti pilt mu sinisest kampsust, mis seda võimalust kaua ootas, ning enne seda toodi meile ka palju ilusat.



No selle pildikese suutsin ikka ise valmis klõpsutada, aga kui kampsu selga panin, siis läks raskeks.



Tiina tegi minust naljapildi :D

Nagu varem seletatud, kampsu on valmistatud topelt-DROPS Alpacast nr 6834m, kokku kulus oma 400-500 gr ma arvan. Vardad 4,5 soonikule ja 5 muule.
Kasutasin DROPS mustrit, vaid palmiku tegin oma käe järgi.
Vot oleks mul tookord olnud lõnga, mida saaksin endale naakid nüüd - DROPS Alpaca nr 9020m - see on nii meeletult ilus!!! Aga nohh, praegune on ju kaa ilus:


Aga teine päkapikk tõi mulle kohale need:


See on puuvillatorn.



Ning see on villatorn.

Tegelikult on veel palju virnasid veel, sama värvilised ja pehmed ja ilusad!

1 kommentaar:

  1. Kampsun on väga ilus!
    Ja need tornid on kohutavalt ahvatlevad!

    VastaKustuta