ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

esmaspäev, 14. märts 2011

Menüüs on Baby Merino ja triibumüts tupsudega

Uhh, ma lihtsalt pean oma vaimustust jagama kohe ja siinsamas :)

Kuna mu tots on viimased 3 kuud päkapikumütsiga õues käinud, siis nüüdses päikesesäras tundus see kergelt õeldes ebasobilik ja olin uue idee jahil. Koperdasin otsa ühele norra blogile- Majas Hobbykrok, kus hulgaliselt tasuta mustrid jagatakse, ning nende seas oli SEE müts . No mustrer mustriks, midagi rasket seal ju pole, aga inspiratsiooni sain küll, ning eile valmiski mu tibule selline müts:




Vabandan modelli puudumise pärast, meil on raskusi uute asjade proovimisega - müts läheb käiku siis, kui lasteaias kasvataja selle minu lapsele pähe paneb :) Seejärel võib ka emme seda teha.



Kasutasin lõngajääke, kuid kokku läks vast 1 tokk. DROPS Baby Merino, kollane nr 04, laimiroheline nr 09 ja punane nr 16. Kudusin topeltlõngaga, ringvardad 4.00mm/40cm.
Valisin just meriinolõnga, kuigi alguses mõtlesin ka DROPS Alpaca peale, kuid see Baby Meino on ka vetruv ja annab paremini järele sellisele peakolukesele, mis kiiresti paisub, ehk saab mütsi ka sügisel veel kanda. Topelt-Aplaca on kevadel ehk liiga palav ka.

Üldjoontes käis 2-aastase mütsi kudumine nii:

Loo ca 80 silmust(mul turnis laps seljas ja silmuste arv tuli umbes 72-76 ma arvan) nr 4 varrastele, koo 4-5cm soonikut. Jätka parempidise koega, ning kui töö on ca 20 cm pikk, koo silmused lõdvalt maha. Õmble ülemine äär kokku, kinnita kummasegi nurka tupsud ja voilá! müts ongi valmis!


Kuid millest see hirmus suur vaimustus? Vot see lõng, mille mütsi jaoks valisin - DROPS Baby Merino - ma ei ole varem saladust teinud, et mulle see lõng väga meeldib, kuid nüüd, kahekordsena kududes, oli see niiiiiiiiiii mõnus, silmused lausa hüppasid vardalt vardale, pind jäi pehme, üliühtlane ja parajalt tihe. Ahhhhhh kui hea!
Selle lõnga värvigamma on ka väga hea, üldiselt armastavad DROPSi disainerid pigem pastelseid toone, kuid seda saab ka kärtsudes, kuid siiski stiisetes toonides ka. No võtame näiteks selle mütsi materjali, mis koosnes mu lõngajäägikirstust välja kaevatust:





Kudumine on ikka eriliselt mõnus hobi - isegi piltide üleslaadimisele kuluv aeg on meeldiv - tõstan aga poolelioleva töö sülle ja ootan piltide ekraanile ilmumist :D

Nagu ikka, on mul juba terve rida mõtteid, mida tahaks teha, ning seega olen kätte võtnud oma sinise kampsu, mida pole viitsinud hämaratel õhtutel kududa - mulle tõesti ei meeldi tumedaid toone kasutada, kuna see hakkab mu simadele. Jah, tunnistan üles, ma pole omale selleks ka spetsiaalselt eriti tugevat lampi ostama läinud..

Aga no täna saab see valmis:



Varrukate otstesse on vaja vaid soonik kududa (üks on hetkeseisuga juba olemas). Lõngaotsad olen enamus juba ära peitnud, vaid õrnalt pressida veel ja siis on ka see ese selgapanekuks valmis.
Lõngaks ikka topelt Alpaca.

Nüüd ootab tumepruun DROPS Vienna vardaid ja ilus muster talvisest Vogue Knitting'ust (ok, Euroopas Designer Knitting) kasutamist!!!

6 kommentaari:

  1. Müts armas ja täitsa tummaks võttis, et plaanin sama tegumoega mütsi teha-müts ise eile õhtust varrastel :D

    Kampsikust jään pilti ootama:)

    VastaKustuta
  2. Väga vahva müts, idee on igal juhul väärt järgi tegemist:)
    Pilti kampsunist ootan suure huviga, tundub väga põnev.

    VastaKustuta
  3. Aitäh, see müts on jah tore ja pilkupüüdev, ning minule meeldib muidugi eelkõige materjal :D

    Kampsu tuleb, kui päevavalges keegi sellest mu seljas pilti teeb!

    VastaKustuta
  4. Üli lahe müts ja tundub lihtne teha olevat. Ehk mahub minu plaanidesse ka selle tegemine;)

    VastaKustuta
  5. Maris, ülilihtne - lood silmused ja kood ringiratast kuni a la 20 cm. õmbled ääred ja valma, isegi minusuguse teo jaoks vaid poole päeva töö, laps kukil ronimas. Seekord andis nauding heast lõngast hoogu juurde ka :D
    Saime isegi korraks kodus lapsele selle pähe, supernunnu - need tutikesed jäävad nii naljakalt :) Teen kindlasti pilti, kui võimalus avaneb.

    VastaKustuta
  6. Väga kaunis sinine kamps tuleb. Ka mina ei armasta pimedal ajal kududa tumedates lõngadest, ikka peab midagi heledamat ka varrastel olema:)
    Kahe Tuti Müts on üks igavesti armas müts!

    VastaKustuta