ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

neljapäev, 22. märts 2012

ISE TEHA ON ODAVAM



Oskus kududa on tõeline õnn. Ma ei ütleks, et kingitus, sest et kudumine on kergelt õpitav, kuid kes on esimesed raskused ületanud, saab oma kätega luua midaiganeshing soovib. Nii enam-vähem :D

Mulle langes sülle veel üks õnn - mu 3-ne laps palus esimest korda ISE, et talle midagi kooksin. Nimelt soovis ta saada omale kampsut, mis on Saabastega Kassi seljas. Ning täiesti juhuslikult leidub mul lõnga just ja tpselt samade värvide üleminekutega, nagu pildid oleval kassil :) Töö on varrastel, kohe teine tunne teada, et ei pea lapsele jälle midagi peale suruma :D Muide see film on väga mõnus, täis natuke kiiksuga muusikat, mida mu laps jumaldab ja kaasa üritab laulda (osa inglise-, osa prantsuse- ja osa pealeloetuna eesti keeles. VIDEO

Ostsin sügisel oma esimese punase mantli, õhemat sorti - ning nüüd olen olnud sügavalt häiritud faktist, et mul puudub punane müts.
Täna õhtul teen ära! Kulub tokk lõnga, mille maksumus on 4,50. Vot see ongi see õnn, millest ma räägin. Proovi minna poodi nii soodsat mütsi ostma!

Ma kasutan küll vanadest varudest, arvatavasti DROPS Nepal lõnga - kuid mul on LÕNGAMAANIA LEIUKORVIS ja päris ilusat punast lõnga ;)

Leiukorvist - sain eile kätte järjekordse jupikese "saba" alpakalõngadest, mida olen kaua oodanud, ning nendest pakkidest jäi jälle nii seda kui teist üle, ning osad toonid olid juba asendatud. LÕngamaania on tegelikult DROPSiga ühel pool, kuid koos sabadega kaasnevad jäägid - ning kahjuks või õnneks mul kodus nendele ruumi ei ole...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar