ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

teisipäev, 9. november 2010

RAHUSTAN KASULIKU TööGA NäRVE

Nagu teada, olen nii mina kui ka hulk tellijaid juba nii sügelevate näppudega uute lõngade järele, et hullumaja. Kahjuks on kauba saatus hetkel teadmata, kuid homseks selgub see kindlasti. Tegelikult ei pruugi see sugugi kaugel olla, võib-olla asub lausa käeulatuses - kuid süsteemis kuskil näha ei ole.

Homseks saab Garnstudio oma kullerfirmalt vastuse.

Mina aga klõbistan vardaid, karupüksid lapsele on pea et valmis vaid kahe õhtuga. Natuke on siiski veel jäänud. Teen neid DROPSi mustri järgi, kus oli kasutatud topelt lõnga Fabel, kuid ise otsustasin Nepali kasuks, kuna see on nii hea koostisega - lambavilla ja alpaka segu! Super! Värvid on pehmed - punakasoranz ja oranzikaspunane :) Pilti saab homme!

Hakkasin tegema põnevat kaelust siin blogimaailmas reklaamitud mustri järgi - jälle punane, seekord DROPS Classic Alpaca, ning jälle lapsele :) Ta viibib ju õues rohkem kui mina ja nii kael kui pepu peavad soojad olema....

Vaja talle ka ühed villased sokid teha.

Ise tahaks ka igast asju, ning kingitustenimekiri pikeneb ja pikeneb..

Kui need lõngad varsti kohal ei ole, siis lähevad mu ilusad vardad suurest närvide rahustamiseks klõbistamisest põlema :)

Ooo ja mis veel! Lõin oma isiklikes vardavarudes korra majja! Võtsin kasutusele varraste koti Knitprolt, ning ladusin oma vardad ilusti ritta. Heegelnõeladki leidsid seal oma koha. Kuna kotis on ruumi laialt, sai mu sukavarraste komplekt omas kotis ja ka suurte kudumisvarraste komplekt kotis siia teise varraste juurde mahutatud, rääkimata silmusemärkijatest, sukanõeltest jms.
Super! Nüüd leian oma mõõdulindi ja näiteks varda suuruse mõõtja ühe naksuga üles - senini olen neid pidevalt taga otsinud ...

Vahepeal kiikan ühe silmaga üht toredust, mis mu kodu nüüd kaunistab - 120 x 120 cm maal neljast kutsust, kes Hiinast põgenema said, siis end oma närvide rahustuseks pilve tõmbasid ja nüüd mõnust lendlevad :D See töö sai maalitud eile meie omas kodus ühe mu tuttava poolt:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar