ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

pühapäev, 15. august 2010

AUGUSTIKUU MÕNUD



Ma jumaldan pühapäeva hommikuid! Tänagi oli lihtsalt nii mõnus istuda rõdul, kohvikruus kõrval, ning pusida rahulikult heegeldada, samal ajal kui pisitüdruk solberdas oma veekopsikutega leiges vees. Käisime eile Horteses ja tõime äraõitsenud lillede asemele uusi taimekesi, ning ongi meie omaenda oaasike keset linna natuke särtsu juurde saanud.

********

I simply loooove Sunday mornings! Today was it so nice to sit on the balcony, with a cup of coffee and my little crochet project. My little girl was busy playing with the water and her toys. Just perfect :)
We are having it real cozy there, especially after we brought some more colorful plants from my fave plant market in Estonia - Hortes . We really enjoy taking care of our little "garden", watering the plants in the eves and picking off the dry leaves daily.



Oleks kevad, oleks linnudki siristanud. Et see auk täita, olen otsustanud ise natuke säutsuda, nimelt Twitteris. Olen nii vaimustuses raamatust spirituaalsest kudumisest, et otsustasin sealt aegaegajalt paremad lõigud välja korrata ja eesti keeles Twitterisse üles panna. TULE JA LOE!
*********
Was it a Spring, we would also hear birds singing, but now in the late Summer I guess I have to do the job- I have started up a profile in Twitter, only in estonian language to start with, but who knows, maybe one day I will tweet you in english as well :)

Kiidan mõnda selle kuu ajakirja, näiteks nagu Käsitöö ajakiri, mis pakatab huvitavatest mustritest ja pakub lehitsemismõnu tükiks ajaks. Eelmist väljaannet ma ei muretsenud, kuna poes lehitsedes ei tundunud suurem asi olevat.

Teiseks on Kodu & Aed üks mu lemmikuid, ning sel kuul on juttu saunatamisest, juures on ka Spa-kinda heelgeldamise õpetus. Materjaliks lina, seega otsustasin ära proovida. Heegeldan korraga kahte värvi DROPS Lin puhtast linast lõnga Garnstudio valikust, vaarikaroosa ja lillaga, see on materjal on parajalt pehme ja sile, kuluski pea kaks tokki ehk alla saja grammi, nagu ajakirjaski.
********
From this month Home&Garden magazine (Estonian) I found a pattern for Spa-clove, to be made with linen yarn. I have a very lovely bathroom and sauna in my new home, so I decided to try this pattern out. Besides I was already curious about how DROPS Lin yarn from Garnstudio would be to work with. It is lovely - soft and smooth. As it had to be crocheted with two treads I mixed two different colors, pink and purple.



Kes veel ei tea, siis heegeldamises olen olnud senini krooniline kobakäpp, kuid kuna ma olen ka päris jäärapäine, ning kui tuhin ikka peale tuleb, siis enne ei jäta, kui uue oskuse omandatud saan. Seepärast ma neid linnukesi ja muudki teha nikerdan (oi mul on veel mitu linnukest laulmas!) Ühel korral proovisin midagi vannituppa teha, ning saingi oma vatipulkadele-patjadele hoiukoha, mis seni puudus. Kasutasin ikka sedasama vana head DROPS Safran lõnga, erinevaid värve:
**************
If you didn't know that yet, then I admit that I am a real dummy when it comes to crocheting... But as I making attic24 birdies worked out so well for me, I was motivated and inspired to try more. So I managed to make a little bowl-kind of thing where I can keep the bathroom stuff. I am actually pretty pleased with the result haha :)


Aga kuna ma nüüd niiiii hea heegeldaja ka ei ole, siis tegi Kiisumari, kellest eelmiseski postituses juttu oli, minu tipsile ilusa suvemütsi mu lemmikust DROPS Safran lõngast. Aitähh, Kiisukas!!
*************
But as I am not THAT good in crocheting, I had a friend of mine making my little girl a summer hat. Doesn't she look cute with it?! The yarn used here is again DROPS Safran Thank you for the good work, Kiisumari!!

1 kommentaar:

  1. Plants are great!- I could spend all day in my garden so long as the sun is shining, although I have dug when it has been raining because it is easier is some ways. Enjoy your plants. It looks good from the pic.
    Jen

    VastaKustuta