ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

neljapäev, 5. august 2010

Panen siia nalja pärast lendama Hullu Linnukese:



Selle linnukese tegin Marisele tänuks selle eest, et ta nii kiiresti oli valmis mu lapsele mütsi heegeldama - mis istub nagu valatult! Mina ei tohi talle seda pähe panna aga lastehoiutädi tohib. Tipsile hoidu järgi minnes avanes mulle siis au last sellega näga tervelt 10 minutit. Nii kahju, et fotokat käepärast ei olnud, kuna see müts sobis talle tõesti väga hästi! Kle Maris, sul blogi ei olegi? Võiks teha, nii palju ilusat oleks välja panna vaatamiseks!

Ma olen nende linnukeste nikerdamisest väga vaimustuses, täna käisin siis Abakhanis nende ehtimiseks nööpe ja pärleid naakimas. No mitte et ma sealt ka sületäie efektlõngadega välja poleks jalutanud ;D
Osad saadan välismaa lõngamaniakkidest tuttavatele kingituseks, ausõna!

Ootan juba hirmsasti nädalavahetust, et saaksin lugeda põnevat raamatut, mis mu sõbranna Jen mulle Austraaliast saatis: "Zen ja Kudumise Kunst - Avastamas seoseid kudumise, spirituaalsuse ja kreatiivsuse vahel". Mõtlen siin, et peaks vist tegema Twitteri spetsiaalselt selleks, et sinna panna huvitavaid lõike sellest raamatust. Tõlgituna eesti keelde, muidugi.



Today I posted another Crazy Birdie, just for fun! I found the tutorial from Attic24 blog, and I find crocheting these colorful creatures very relaxing and joyable.

This particular Birdie was made for Maris, who was so kind and made a lovely summer hat for AN, who didn't have any. The hat fits her perfectly, but she doesn't really let me to put it on her, only the lovely ladies from the day care where she goes to, they are allowed to do it. So today I managed to see AN wearing that hat when I went to pick her up and they were playing outside. She looked adorable with it! When I get the chance, I will take a picture and post it here!

I can't wait te weekend come soon enough! I am burning to spend more time reading the book Jen sent me from Australia : "Zen and the Art of Knitting - Exploring the Links Between Knitting, Spirituality, and Creativity". The beginning of it seems promising, all I wish is that I had more time to read it!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar