ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

laupäev, 6. august 2011

Väike hobivahetus

Millega mina siis viimasel ajal tegelen? Koon rõõmsasti kampsuneid ja salle? Absoluutselt mitte - õmblen ja heegeldan hoopis :)

Lõngamaania tuules olen proovimas hoopis kangaid - Rowani ja Free Spirit kõrgekvaliteetseid puuvillakangaid, ning täna hommikul sain ühele poole uue voodiriietekomplektiga lapsele, kasutades Free Spirit Love Birds ja ruudulist kangast. Pealmine pool linnukestega ja alumine ruuduline, roosa loomulikult :D Tegelikult on mul täpselt samasugust siniseruudulist kangast ka, mis selle linniriidega väga hästi sobib.

Aga tulemus on siin:



Ise olen väga rahul :)

Tegelikult on mu viimasest õmblushasardist ikka väga-väga palju aastaid möödas ja käsi oli päris roostes. Õlitamiseks tegin eelnevalt veel ühe laudlina, ning lapse tuppa kardinad kangast, mis juba iidsest ajast kasutust ootas. Kuna me ju alles hiljuti siia kodusse kolisime ja lapsel väga suur tuba on nüüd, tuleb see siis ka vääriliselt sisustada, eriti kui vahendeid mööbliostuks napib.



Muidu aga, jätkan uhkelt ja rõõmsalt vanaemaruutudest tekiga, kõik mu tuttavad on vist juba närviliseks minemas mu tervisliku seisundi pärast, kuna viimasel ajal on mul tokk lõnga, heegelnõel ja näpud pidevalt töös :) Aga samas ega üle 2-3 ruudu päevas ei jõua ka, muidu jääks kõik muu käsitöö ju tegemata :P



Aaaaaa..... ja no loomulikult, midagi on kootud ka (vaadakem palun mu viimase postituse kuupäeva... aga ka valget poolikut kudumit pildil...), aga uut pilti ei ole enda tehtust veel. See on siiski väga sarnane originaalile Rowan raamatust nr 49, järgmisel korral tulen ka detailidega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar