ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

reede, 29. juuni 2012

DROPS SuperStore Kopenhaagenis

Nuuh, südasuvi peaaegu et käes, kuid bikiine pole keegi vist veel kapist välja otsinud? Mis seal ikka, alati võib ju minna hullemini :)

Olen oma tütrekesega Kopenhaagenis, siin on suhteliselt soe, kuid kunagi ei tea, kuna paduvihm rajalt maha võib võtta. Kui aga päike väljas, luusime linnas ringi ja vaatame, mis toimub. Nii avastasingi puhtjuhuslikult omaenda kodutänavas (mis on väga pikkkkkkk) ühe päris kena lõngapoe. Siiani olen olnud päris pettunud siinses valikus, kuid sinna poodi sisse astudes oli positiivselt üllatunud: kõigepealt jäi silma DROPS, mille Merino Extra Fine tokikesi taga ajasin, et lapse kampsu ära lõpetada, ning sisse astudes avastasin, et poel on ka teine korrus, kus on nii lõngasid kui pärleid laias valikus.
Lobamokk nagu ma olen, arenes sealse müüjannaga jutuajamine maast ja ilmast ning uskuge või mitte, olin järgmisel päeval selle poega lepingut sõlmimas :D

Nüüd oleme teinud juba nädal aega koostööd ning uue veebipoe sisu, FaceBook ja muu sai kaardistatud ning käima lükatud. Väga kihvt! Poe omanik on superarmas ja väga koostööaldis, tuleb ise pidevalt ideedega ning kõike saame mõnuga läbi arutada. Mu tots samal ajal kummutab omale sisse sooja kakaod, mida poes asuvast automaadist lõputult saab.

Hetkel on pood siin: www.wadils.dk , FaceBookis http://www.facebook.com/Wadils,  kuid edaspidi saab selle nimi olema Wadils Garn & Uld, ehk Wadil Lõng ja Vill. Wadil on omaniku perekonnanimi, ning varem tegeles ta vaid villaste riiete müügiga, kuid alles 2011 detsembris laienes ka lõngadele.

Piltidel  on mu supermodell esitlemas tol hetkel veel viimistlemata kampsut, mida oleme taga igatsenud jahedate ilmade tarbeks, kui keskmisest kenamad riided on seljas, ning särgil isegi juhtumisi lühikesed varrukad. Siinne kardigan on kootud DROPS Merino Extra Fine lõngast, mis on pehme ja mõnus ja üldse üks mu lemmiklõngasid.
Meriinost rääkides, Extra Fine noorem õde Baby Merino sai just Käsitööjaama veebipoodi üles pandud ennekuulmatus valikus: Käsitööjaama lõngapoood Internetis - Garnstudio DROPS Baby Merino


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar