ÜKS TÄITSA TAVALINE KÄSITÖÖBLOGI

esmaspäev, 19. juuli 2010

Ikka ja alati kujuneb nii, et minu kudumid erinevad ette võetud mustritest. Tegelen hetkel selle ilusa Garnstudio boolero viimistlemisega, heegeldasin kaks esimest rida, kuid rohkem nagu ei tahaks.... Boolero tuli natuke laiavõitu ka ja arutlen omaette võimalusi selle keskelt kinnitamiseks ... Hmm.. Ma olen ikka lootusetu juhtum. Loodetavasti järgmist postitust tehes saan pildigi üles riputada.

Homme lähen peale tööd postkontorisse Mdm-Beadalot poolt saadetud prossi järele, mille loosiõnnega võitsin. Eesti Posti paharetid pole mulle teatist siiani koju toonud, hea oli, et Mdm-Beadalot mulle mailiga nüüd tracking numbri saatis - pakike on mind oodanud juba reedest saati >: (
Kuid saab olema põnev, et äkki sobib see pross mu kohe valmiva boolero juurde?!

Kas ma juba rääkisin, et tõin oma lõngavarud, mis suurest väljamüügist veel alles, oma uude kodukontorisse ära? Küll on hea tunne neist mööda jalutada ja vahel neile pai teha :)
Loodetavasti tuleb varsti kõvasti lisa, kuna sai just suuremat sorti Tellime Koos Vol 3 välja kuulutatud. Kuidas on lood Sinuga, kas oled DROPS uuest sügis-talve kollektsioonist juba midagi omale eriti meeldivat välja valinud?



Selle kampaaniaga kaasneb väike Vogue Knitting ajakirja loosimine - aiaiaiaiai küll on kenad mustrid selles Early Fall 2010 väljaandes ;)

Mis tuletab mulle meelde fakti, et mul on Vogue Knitting mustrite seast kaks võlga sees... - loe mu eelmist postitust... (tegelikult 3, aga selle viimase jätame kohe kindlalt sügisesse :P)

Panen lõpetuseks uhkusega üles pildi oma elu esimesest roosiistikust, ning mis kõige kaunim- ta hakkas ka õitsema!!!!!!! Mu rõdu on tegelikult juba päris lilleaia maiguga, belargoonide, rooside ja muu sellisega :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar